نوشیدنی کره ای

تاریخ ارسال : 1400/01/04

نوشیدنی های کره ای مانند وعده های غذایی و میان وعده های کره ای بسیار جالب و متفاوت از نوشیدنی هایی هستند که در اکثر کشورهای دیگر محبوب هستند. این که آیا به دنبال چیزی گرم ، چیز شیرین یا خنک هستید که شما آن را می خواهید.

شیر موز(바나나 맛 우유 | bananamat uyu)

شیر موز یکی از محبوب ترین نوشیدنی های موجود در این لیست است - روزانه نزدیک به یک میلیون بطری شیر موز در کره جنوبی فروخته می شود! گرچه از نظر تئوری نوعی کسل کننده به نظر می رسد (در واقع فقط شیر با طعم موز است) ، اما چیزی در مورد ترکیب شیرین و خوش طعم در این نوشیدنی کره ای اطمینان حاصل کرده است که محبوبیت خیلی سریع افزایش یافته است.در ابتدا ، شیر موز محبوب شد زیرا دولت می خواست کره جنوبی را به خوردن شیر بیشتر برای سلامتی خود تشویق کند.

                                        

 

سیکی (식혜 ,Sikye)

Sikye یک نوشیدنی سنتی برنج کره ای است که به همان اندازه شیرین و شیرین است - در واقع آنقدر شیرین که اغلب به عنوان دسر سرو می شود.این نوشیدنی کره ای حاوی برنج پخته شده است ، که با رسیدن به ته آن بافت جالبی به آن می بخشد و قرن ها به عنوان یک پایان سنتی برای یک وعده غذایی به کره میل می شود.نوشیدن سیکای آنچنان آیینی است که حتی در اکثر سوپرمارکت های کره ای می توانید آن را در بطری یا قوطی پیدا کنید!

شیر قهوه (커피 우유 | keopiuyu)

شیر قهوه در مورد نوشیدنی های کره ای بسیار ساده است - به معنای واقعی کلمه شیر دم کرده قهوه. این ماده مملو از کافئین است و نوشیدنی مناسبی برای زمانی است که یک روز طولانی در پیش دارید و به انرژی اضافی نیاز دارید.

میلکیس(밀키스,Milkis)

 جدید نوشیدنی نوشابه milkis قطعاً شبیه نوشیدنی دیگری نیست که تاکنون مصرف کرده اید. Milkis یک نوشیدنی کره ای است که ترکیبی از کربناسیون ، شیر و شربت ذرت است ، بنابراین آنچه برای شما باقی می ماند یک نوشیدنی گازدار و شیرین است که به طور عجیبی در عین حال طراوت می بخشد.اگرچه شیرینی های کلاسیک و بدون طعم به خودی خود عالی هستند ، همچنین می توانید این نوشیدنی کره ای را در طعم های مختلف میوه ای از توت فرنگی گرفته تا موز پیدا کنید تا چیزهای جالب توجهی داشته باشد.

       

باکوس  (박카스,Bacchus )

اگر به شیرینی انتخابی نیاز دارید و شیر قهوه آن را برش نمی دهد ، یکبار باکوس را امتحان کنید! باکوس یک نوشیدنی انرژی زا است که اغلب با ردبول مقایسه می شود. اگرچه سازندگان آن در ابتدا قصد داشتند از آن به عنوان راهی برای مقابله با خماری استفاده شود ، اکنون این نوشیدنی به عنوان یک نوشیدنی انرژی زا برای افرادی که واقعاً نیاز به تقویت دارند به بازار عرضه می شود. دفعه دیگر که در یک فروشگاه رفاهی که آن را می فروشد ، یک بطری باکوس را بگیرید برای بقیه روز سخت خواهید نشست ، اما مطمئناً از خستگی زیاد شکایت نخواهید کرد.