نوشیدنی معروف کره ای

تاریخ ارسال : 1400/01/03

مردم کره ای برای تهیه نوشیدنی های خود راه های بسیار خلاقانه ای ارائه دادند.

 

سوجو

سوجو بیشترین مصرف الکل درکره است. کره ای ها چقدر سوجو خود را دوست دارند! طعم و مزه سوجو مانند ودکا ضعیف است و معمولاً به صورت مرتب و در یک لیوان تخته ای سرو می شود. رایج ترین سوشی که شما در حدود 19٪ الکل مصرف می کنید ، اما سوژای گران قیمت تر ، می تواند با 25٪ الکل عالی ظاهر شود! بطری سوژوی معمولی شما برای شما هزینه خواهد داشت .ارزان قیمت است (به طور خاص حدود 1000 وون ، کمتر از 1 دلار). بسیاری از سئولی ها احساس نمی کنند که این یک شام واقعی به سبک کره ای بوده است مگر اینکه در آن سوجو درگیر شود. در واقع هیچ غذایی کره ای وجود ندارد که خوب نباشد. سوجو مخلوط با آبجو یاsomaek (소맥) می گویند.

مکگولی (شراب برنج)

Makgeolli یا "شراب برنج" غلیظ و شیرین است و نسبت به سوجو الکلی کمتری دارد. محتوای الکل نسبت به سوجو بسیار کم است و در حدود 6-7٪ است. مارک های خاص makgeolli ، با طعم و مواد افزودنی پیچیده تر ، و همچنین گزینه های بسیار ارزان تر (یک بطری می تواند هزینه ای بین 4000 و 30،000 وون برای شما داشته باشد) وجود دارد. تا کنون بهترین غذا برای خوردن با makgeolli ، پاژئون (파전) است ، یک پنکیک شور کره ای که بیشتر با پیاز سبز و کیمچی ، غذاهای دریایی یا سایر سبزیجات تهیه می شود. Makgeolli همچنین به خوبی با غذاهای ادویه دار سازگار است و به عنوان یک پاک کننده خوب کام عمل می کند.

دونگ دونگ جو (동동주)

دونگ دونگجو نوعی ماکگلولی است اما به مراتب کمتر از برادرش مصرف می شود. تفاوت واقعی این دو در این است که makgeolli فیلتر شده است تا پس از فرآیند تخمیر ، تمام مواد جامد برنج را خارج کند ، در حالی که dongdongju هنوز ذرات برنج در خود خواهد داشت. همچنین مشابه makgeolli ، می توانید dongdongjus ویژه گران قیمت تری پیدا کنید ، اما قیمت متوسط ​​بطری شما حدود 4000 وون خواهد بود. مانند makgeolli ، بهتر است با پاژئون باشد ، اما همچنین با twigim (سبزیجات سرخ شده و غذاهای دریایی متنوع) بسیار مناسب است.

سان ساچون (산사춘)

اگر به دنبال چیزی برای آرامش اعصاب خود هستید ، به دنبال یک بطری سانساچون بروید. کره ای ها معتقدند که این یک اثر آرامبخش و درمانی است. سانساچون و باكسجو به نام یاكجو (الكل های دارویی) نیز شناخته می شوند. گفته می شود ، هر روز یک لیوان از این ماده باعث دور شدن پزشک می شود. طعم این نوشیدنی به مراتب بهتر از بوی آن است (مگر اینکه رایحه پنیر رسیده را دوست داشته باشید) و طعم مطبوعی دارد. سانساچون از تخمیر یک میوه قرمز متصل به خانواده گل رز ساخته شده و دارای طعم میوه ای لطیف است. هزینه بطری متوسط ​​حدود 4000 وون و محتوای الکل در حدود 14٪ است.

بوکبونجاBokbunja

این همان چیزی است که الکل های سنتی کره به شراب نزدیک می شوند. از شاه توت درست شده و توت شیرین است. بوک بونجا طعمی قوی و شیرین مانند شراب دارد و بهترین مخلوط کن نیست ، بنابراین حمله به بطری به تنهایی ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. یک بطری از این شگفتی بنفش حدود 6000 وون هزینه دارد و 15 تا 19 درصد الکل دارد. بیشترین محبوبیت آن با ماهی یا ژوکومی (هشت پا کودک جوشانده و چاشنی) است. از نظر علمی ثابت شده است که بوکبونجا باعث افزایش سطح تستوسترون و تعداد اسپرم می شود ، اما همچنین به عنوان یک نوشیدنی برای خانم هایی که از سوجو متنفرند و به چیزی خوش طعم تر نیاز دارند ، شناخته می شود ، بنابراین این یک پیروزی برای هر دو جنس است.

باکسجو (Baekseju 백세주)

Baekseju از هفتم قرن برادر سانساچون ، این یکی دیگر از الکل های شگفت انگیز کره ای است و شکل قوی تری از یاکجو است. با این حال ، طعم آنها خیلی شبیه نیست. در جایی که سانساچون شیرین تر است ، baekseju مغذی تر ، تقریباً بادامی است. مشهورترین روش نوشیدن باکسجو ohshipseju است که هنگام مخلوط کردن بائکسجو و سوجو در قطعات مساوی ساخته می شود. Baekseju به معنای مشروبات 100 ساله است و ohshipseju به معنای مشروبات 50 ساله است. به هر حال نوشیدن baekseju با غذاهای گوشتی کره ای بسیار خوب است. این گرانترین الکل کره ای است که در فروشگاه های راحتی خریداری می کنید و هزینه آن بطور متوسط ​​8000 وون بطری و حاوی 15٪ الکل است.

مائشیلجو(매실주,Maeshilju )

این احتمالاً در بین الکل های کره ای شیرین ترین است. مائشیلجو از آلوهای سبز تخریب شده تهیه می شود. بیشتر اوقات با بعضی اوقات از آلوها درست در بطری فروخته می شود. این بسیار شیرین است زیرا آلوها همراه با شکر قهوه ای و گاهی عسل تخمیر می شود. این نوشیدنی احتمالاً بهتر است که به تنهایی باقی بماند ، زیرا به دلیل غذاهای کره ای با شیرینی شدید فشار می آورد. سعی کنید آن را با درجه حرارت بیشتر یا اتاق سردتر ، مانند کیمبپ . یک بطری از این مقدار شما را در حدود 5000 وون بازمی گرداند.